środa, 20 lipca 2016

Zwierzęta #1




Dzisiaj na warsztat poszedł dzik. Kopia została wykonana na podstawie:
Howard E. Altemus Mother Animal Stories (Philadelphia: Henry Altemus Company, 1909) 63
a grafikę można zobaczyć tutaj:Dzik


Początkowo stwierdziłem: A będzie prosto, ładny rysunek dość prosty do skopiowania ale ilość kresek mnie z czasem wykończyła. Gęsta sierść dzika była sporym wyzwaniem, ale imo wyszło całkiem nieźle i jestem zadowolony z tej kopii. Sprezentuję znajomemu myśliwemu. BTW dziki są bardzo smaczne :D






















  Zwierzęta rysuje się o wiele trudniej niż ludzi a to ze względu na to, że każde ma inne proporcje. Z ludźmi jest łatwiej bo mówi się, że mają wysokość ośmiu głów. Nie przesadzałem z cieniowaniem zupełnie jak w oryginale. Grafitem 8B pociągnąłem tylko tam gdzie było to na prawdę konieczne. Reszta wykonana grafitem HB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz